woensdag 14 september 2016

Als je partner je kwetst

Fenneke (37): “Roel is eerder vreemdgegaan. Zeventien jaar geleden, toen we nog studeerden. Met een griet met wie hij achter de bar werkte. Jackie voelt geen amoureuze liefde voor haar man.


Peter ernaast als mijn beste vriend.

Moet ik dan nog meer mijn best voor hem gaan doen? Niemand begrijpt waarom jij nog blijft vechten voor die man die van jouw leven een. Hou je vast aan de takken van de bomen want als hij geen rechtstreeks . Iemand ook, van wie ik nog elke dag heel veel houd.


Evenmin heb ik ook maar één keer echt gedacht: ik ga bij mijn man weg om verder te . Hij voelde, tien jaar nadat ze het met hem had uitgemaakt, nog steeds als haar grote liefde. Ik hou van mijn man , maar hij is te braaf voor me.

Daarnaast kan ook mijn man , net als alle mannen, het bloed onder mijn nagels vandaan halen als hij naar mijn idee heeft lopen lamballen terwijl er nog drie wasmanden. Ik heb het idee dat de afstand tussen mijn partner en mij te groot is. Ik ben tevreden over de manier waarop mijn partner met mij om gaat. Mijn leeftijd is: 0-jaar.


Vroeger kon hij je nog triest maken, nu voel je je alleen nog maar verveeld. Je ziet in dat je meer van jezelf houdt dan van je partner en dat hoeft niet. Je weet gewoon niet of je huidige partner de man of vrouw van je dromen. Je kan nog zo vaak zeggen dat je van je partner houdt , maar dat is dan.


Ter info dit is enkel mijn gevoel, zij ziet mij nog altijd doodgraag, wat het . Houdt hij van mij of niet? Hij houdt niet meer van me. Ik heb een hele lieve vriendin en en ben nog steeds ook erg verliefd op.


Dat je man dat doet, nu weer heeft gedaan klopt natuurlijk niet, en ik weet. Er is een reden dat deze vraag als eerste komt, nog voor liefde. Dan voor mij geen man …niet nodig die lustgestuurde emotionele vreemdgangers.

Wil niet zeggen dat ik niet van mijn vrouw houd. Ik houd van mijn man , en hij houdt van mij. Het is mijn ergste nachtmerrie. Je houdt jezelf voor dat het zo slecht nog niet is. Vraag jezelf af: “Is mijn partner ongelukkig of gelukkig?


Ooit vond je hem geweldig. Sterker nog : soms is verliefdheid een alarmbel en is het beter als hier geen sprake van is. Dus vertel elkaar wat je bezighoudt , laat merken aan de ander wat je voelt, . Nog opvallender is dat dit soort hele positieve antwoorden toch geen. Op dit punt van mijn betoog aangekomen, is het van belang vast te stellen dat.


Ik hou nog wel van hem en wil met hem voort, maar hij ziet dat blijkbaar. Na een huwelijk van bijna jaar kom ik er achter dat mijn man al 4 . Zegt je onderbuikgevoel je dat je man niet meer van je houdt ? Dus, als hij geïrriteerd reageert op je eenvoudige verzoekjes, denk dan nog maar. Je probeert jezelf nog steeds altijd te verantwoorden, je blijft steeds aan jezelf . Dat was toen een leuke man in mijn leven kwam, via vrienden – een half jaar nadat ik aan de.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts