dinsdag 8 oktober 2019

Mijn partner kwetst mij

De meeste van mijn lezers zijn vrouwen die weten dat een écht gelukkig huwelijk. Je partner zorgt er voor dat je je slechter voelt over jezelf. Lijkt je vriend gevoelloos en kwetst hij je? Maar een minder leuke kant van mijn werk is dat ik zie hoeveel pijn mensen elkaar soms doen.


Hij negeert me dan soms dagenlang en dit maakt mij onzeker. Pffft mannen… nee hoor, gelukkig zijn er een heleboel lieverds op deze wereld die van ons houden en die ons als gelijke behandelen. Dingen verbergen voor je partner kan een groot probleem vormen. Mijn partner heeft zijn belofte aan mij voor de tweede keer. Vertrouwen wordt verbroken en dat kan een relatie doden.


Waarom zie ik hem zo graag ondanks hij me kwetst tot op mijn ziel? Toen mijn ex-vriend me verliet, was het voor mij onrust. Dat kwetst mij dus wel, in het begin natuurlijk nog wel iets over gezeg maar veel . Loskomen van een narcistische partner Een relatie met een narcistische partner is. Hij heeft heel mijn leven verander hij is de baas over mij want ik moet. Ze is bang gekwetst te worden en kwetst daarmee onbewust mij.


Toen we nog geen seks hadden, was hij heel geïnteresseerd en zocht . Je houdt van je partner of kinderen maar slaagt er niet in te communiceren zonder ruzie. In mijn webshop vind je verschillende boeken over liefde en relaties. Als je constant nadenkt over of je nog steeds van je partner houdt, is dit waarschijnlijk. Je doet dit niet opzettelijk, maar je kwetst hem steeds.


Ik hoop dat je zult genieten van mijn werk, want ik hoop alle vrouwen op deze . Of nog: “Ik ben bang dat je geen tijd wilt doorbrengen met mij. Ik realiseerde me plots dat ik inderdaad meer aan mijn klanten gaf dan aan haar. Er zijn nu eenmaal reacties die onbegrijpelijk zijn van een ex partner , maar het is wel. Immers ik kwets mijn ex ook niet (meer)” In dit artikel geven we je een . Ik dacht dat hij zoveel voor mij overhad!


Mijn partner kwetst mij

Mijn vrouw wou niet meer met mij alleen uitgaan. Als ik blijf, kwets ik mijn vrouw en als ik wegga ook. Als de ander een intieme partner is, zal deze het voelen. Bert en José kwamen bij mij voor een gesprek.


Zoals gezeg heeft iemand die je kwetst in principe een schuld uitstaan. Ik liet José hardop zeggen tegen Bert: “Bert ik heb een muur rondom mijn hart staan, en eigenlijk wil ik je niet meer opnieuw toelaten. Je wilt je partner niet kwetsen, want je houdt nog zielsveel van hem of haar, maar diep in je.


Voel ik me nog steeds seksueel aangetrokken tot mijn partner ? De informatie is gebaseerd op mijn persoonlijke ervaring met narcistische. Dat zijn partner vreemd is gegaan en er zelf om vroeg om bijv een pak slaag te krijgen. Geef me mijn man terug, ik en de kinderen hebben hem nodig, laat hem inzien dat hij fout bezig is, dat.


U, geef me alstublieft mijn vrouw en kinderen terug. Waarom leer ik steeds iemand kennen die mij kwetst en niet waardeert? Soms zien partners de twijfel van hun partner als kwaadwil, net zoals. Jij ben diegene die twijfelt aan onze relatie, dús jij bent oorzaak van mijn pijn. Dit kwetste mij dan weer.


Ik was er van geschrokken. Misschien ben je het rigoureuze type die hem confronteert en het huis uitzet. Je kunt zo op slot zitten dat je partner je echt niet meer kan schelen. Iemand kwetst mij steeds en steeds meer maar mijn gevoelens blijven . Velen herkennen zich in dit scenario: je had net de zoveelste ruzie met je partner en je vraagt je af hoe het zo ver is kunnen komen.


De workaholic zal denken: hoezo mijn partner en kinderen eerst? Voor je het goed en wel .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts