woensdag 24 februari 2016

Google streetview 2018

Gezellige post met klein cadeautje. Gemaakt met natuurlijk leuke spulletjes van Postpapierenzo. Dé creatieve blog over snailmail , DIY en handlettering. Ik heb genoten van alle toffe demonstraties, geweldige spulletjes en leuke ontmoetingen!


Snailmail is het versturen van leuke post naar een belle die jij niet kent.

De spulletjes zijn verkrijgbaar bij de Action. Dit knutselen uit zich in het maken van snail mails , het bijhouden van een bullet. Wat zijn jouw favoriete winkels om spulletjes te kopen?


Flamingo trend Afgelopen week maakte ik weer eens een snail mail. Dit deed ik nadat ik bij de Action meerdere leuke flamingo spulletjes had . Verschillende snij mallen met betrekking tot baby spulletjes. Mijn naam, e-mailadres en website bewaren in deze browser voor de volgende keer .

Ik houd wel van al die vrolijke spulletjes en ben zelg ook een crea-bea. Des te leuker dat ze toch de moeite nam een brief met wat leuke snailmail spulletjes naar mij te sturen. Op de Knotsgekke Kaarten en Scrapdagen kwam ik veel lieflijke en brocante spulletjes tegen. Gli ultimi Tweet di Snail-Mail. Wij houden van snailmail en bloggen daarover.


We delen tips, DIY tutorials. Waar koop ik snailmail spulletjes ? Wat heb je nodig voor deze . Deze week maakte ik een vintage Snailmail. Kleine schulderijtjes en andere leuke mini spulletjes.


Stickers en andere spulletjes perfect voor snailmail. Of, zoals ze het zelf omschrijven, betaalbare prullaria. Maar hoe ben ik daar nu aan begonnen, aan die snail mail ? Nou heb ik natuurlijk heel veel hobby spulletjes in de.


Op social media en via de mail wordt deze vraag regelmatig gesteld. Zelf koop ik mijn basismateriaal zoals karton, .

Deze keer ga ik allerlei Snail Mail ideetjes geven. Met allerlei leuke spulletjes en mooi versierd briefpapier en origineel briefpapier. Voorzien van spulletjes uit kringloopwinkels of handgemaakte . Bedankt voor alle leuke spulletjes. De term snailmail duikt steeds vaker op en steeds meer mensen raken.


Ik houd van schrijven, spulletjes verzamelen, iemand verrassen met . In dit postcrossing blog: over snailmail , swap en. Met deze spulletjes worden de meest mooie en creatieve creaties gemaakt, waarna het met elkaar gedeeld . Kleine envelopjes (ook wel loonzakjes genoemd) in koraal rood. Een ideaal formaat om kado kaartjes, kleine snail mail spulletjes of geld in te stoppen.


Ik heb deze keer een snailmail project gemaakt, erg leuk allemaal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts