woensdag 28 januari 2015

Zalando retour niet geaccepteerd

Daarnaast is uw retourzending niet bij ons aangekomen. Ik heb ze gepast een rondje door het huis . Als je op rekening hebt besteld en nog niet hebt betaald zijn dit dagen. Bij partner retourzendingen is het vooraf aanmelden van je retour niet nodig! Klacht ingediend en dezelfde dag nog bericht terug dat ik mijn geld terug krijg en de riem niet hoef te retourneren. Ze hebben het waarschijnlijk gewoon heel . Sprout-expert Arnoud Engelfriet denkt niet dat het bedrijf daarmee te ver.


Retouren worden alleen geaccepteerd als dit label nog aan het . Wat blijft, die 1dagen retourrecht is alléén als je de spullen van te voren hebt afgereken niet als je het achteraf betaal wat ik altijd doe. Ze heeft gekozen voor achteraf betalen. Ontbrekend: geaccepteerd Dragen en terugsturen?


Er viel niet naast te kijken: aan de jurk die een collega bestelde voor het. Verzending en een eventuele retourzending zijn gratis. En de enige status die bij mijn bestelling staat is geaccepteerd ! Zalando wil dat voorkomen met dit. Op juni is de retour schijnbaar nog altijd niet verwerkt, waardoor er opeens een aanmaning in mijn mailbox zat.


Dit omdat een retourlabel niet door TPG post geaccepteerd wordt. Koop op afstand kent geen optie om een retour te . Dan wordt de retour niet geaccepteerd. Welke partij de retouren gaat verwerken, is nog niet duidelijk.


Een bedrijf mag dit retourrecht niet inperken. Toch is het niet allemaal rozengeur en maneschijn voor de online winkelier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts