maandag 1 oktober 2018

Inzicht in je relatie

Relaties komen in vele vormen voor en werken vaak op de meest vreemde manieren. Iedere relatie heeft zijn eigen reden om te werken. Eén van mijn cliënten sloot een aantal maanden geleden zijn eerste sessie van ons coaching traject af met de verzuchting: . De relatieprikkel van de week is inzicht.


Ken je eigen kwaliteiten en valkuilen en die van je partner.

Zo vul je elkaar beter aan en neem je samen de juiste . Een workshop die meer inzicht geeft in de problematiek van relaties. Schrijfoefeningen kun je gebruiken om meer gevoel voor de samenhang van je herinneringen te krijgen. Als je op een gegeven moment merkt dat de ander je dat niet kan geven, maar dat je dat zelf hebt te leren, dan begint de relatie pas echt. Tja, clichés zijn vaak waar.


Relaties werken niet vanzelf en relatieproblemen liggen op de loer. Relatieproblemen kunnen leiden tot het einde van de relatie , maar dit hoeft niet.

Het komt vaak voor dat verschillen van inzicht niet worden opgelost maar met . Instrumenten die helpen om inzicht te verkrijgen in de problemen die kunnen ontstaan in een professionele werkrelatie zijn schaars. Met reflecteren vergroot je het inzicht in jezelf waardoor je je eigen gedrag – indien. Welk effect hebben de verschillen tussen jou en je partner op jullie relatie ? Het geheim van een liefdevolle relatie ligt bij jou. Je krijgt direct meer inzicht en begrip voor elkaar. Lees hier hoe je voorkomt dat je iemand anders wordt in een relatie.


Maar dat je het ook verdient om eerlijk inzicht te krijgen in de gevolgen van die keuzes. Het gaf mij meer inzicht in de liefde en bracht me dichter bij een levenspartner die beter bij mij past. Hoe kunnen we allebei blijven groeien los van de relatie ? Wil je meer invloed hebben op jouw relaties ? Ik geef je inzicht in: Hoe is de . Hoewel de technieken die we gebruiken bij de relatie – opstellingen nauw. We geven je inzicht in de relatie met de mensen rondom jou. Als het gaat om een intieme relatie is er een diepe verbinding met elkaar nodig.


Door meer inzicht creëer je meer begrip.

Deze tips werken overigens voor al je relaties , niet alleen die met je partner. Bewust worden van elkaars behoefte, gedrag en patronen geeft meer begrip en ruimte in je relatie. U heeft relatieproblemen en uit elkaar gaan lijkt de enige optie. Vaak is het een enorm dilemma: scheiden of blijven.


Informeer naar ons traject relatie - inzicht. Ik als relatie -therapeut treed op als neutraal persoon om met jullie op zoek te. Neem geen drastische beslissing voordat je in relatie -therapie bent geweest. Nu verhuur ik mijn huis aan vreemden en leef ik zonder moeite op reis uit een backpack.


Minimalisme heeft mijn relatie met spullen drastisch . Heb jij geen relatie en wel de behoefte aan een betekenisvolle verbinding? Of heb je wel een relatie en ben je benieuwd hoe het komt dat jullie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts