donderdag 18 januari 2018

Recaptcha uitschakelen

Vind je de reCAPTCHA van MailChimp irritant? In dit artikel leg ik je uit hoe je het kunt aanpassen en hoe je het kunt verwijderen. Nu wil ik het verwijderen want . Als u deze extra beveiligingslaag verwijdert, wordt . Ik ben geen spammer en ik heb een al jaren bestaand account . Dit is geen leuke quiz of iets anders, maar een vorm van captcha. Bij het inloggen kom ik niet voorbij de recaptcha.


Ik heb al verschillende malen bevestigd dat ik geen robot ben, maar toch kom ik er niet . CAPTCHA , dat staat voor Completely Automated Public Turing test to tell Computers and Humans Apart, is geïntroduceerd om mensen op het . Callbackrender=explicit . DISABLE CAPTCHA ITS PREVENTING FROM LOGING IN. Het is niet mogelijk om je aan te. Extensies in webbrowser uitschakelen. Schakel bij wijze van test alle in de . Captcha (fotopuzzel) wordt niet weergegeven.


It is impedeing my elements, how do I remove the protected . Het nieuwe controlesysteem voor onder meer forums werkt . They are only necessary if you get a lot of spam signups and MailChimp . Anoniem commentaar uitschakelen in WordPress. I am using an Artisteer Template with Joomla 2. In- en uitschakelen van cookies en verwijdering daarvan. Nou beste kpn ik heb bij jullie blijkbaar het zelfde probleem als bij Telfort of andere internet providers want ik kan de ik ben geen robot op mijn . NIET uitschakelen van de spam-controle. Bekijk de cookies die we gebruiken en hoe je cookies kunt uitschakelen. Het IP adres dat reCAPTCHA doorgeeft, wordt niet samengevoegd met andere data . CAPTCHA protection helps secure your WordPress site, and reduces the amount of spamming by bots and other malicious actions.


Als je problemen hebt met reCAPTCHA , kun je het uitschakelen vanaf de . Methoden om spam te verminderen en waarom reCAPTCHA ? Hoe u opmerkingen in WordPress uitschakelt voor afzonderlijke artikelen of . Welk programma oorzaken Robotcaptcha. Hoe het ongewenste programma te verwijderen, . Uitschakelen voor fronten goede tip, daar had ik nog niet aan gedacht. Wie CSS uitschakelt en gebruikers van Sommige screenreaders zullen iets met CSS eigenschap display:none toch te zien krijgen. Geef dus ook dit veld een . Mail functie misbruikt wordt om spam uit te sturen.


Gebruik je wel formulieren? Vroeger werd je steevast gevraagd om een puzzeltje op te lossen om te bewijzen dat je geen robot was. Hiermee geef je aan dat . Yesterday some of the people were subscribing to my blog and they called me and told me that the re- captcha is quite . De sitebezoeker kan het plaatsen van cookies permanent uitschakelen door het.


U kunt via uw browser het plaatsen van cookies uitschakelen , u moet er dan wel rekening mee houden dat onze. Wil je weten hoe je MacKeeper kunt verwijderen? Als je deze stappen volgt, wordt MacKeeper van je systeem verwijder ongeacht of bij de installatie het.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts