woensdag 23 juli 2014

Recaptcha werkt niet

Recaptcha werkt niet

Bij het inloggen kom ik niet voorbij de recaptcha. Volledige commentaar voor niks . Ik weet niet zeker of dit het juiste topic is om mijn vraag te stellen, maar vond dit het meeste raakvlak hebben met mijn vraag. Recaptcha - kan iemand dat uitzetten a. Meer resultaten van gathering. OP mijn site als ik me wil registreren staat captcha er maar er is geen veld om iets in te vullen.


CAPTCHA kan bepalen of iemand een . Ik heb niet de module inloggen gepubliceer . Probleem die je bijna niet kan oplossen omdat je dat eigenlijk altijd doet. Ja, maar alleen de badge inline werkt (e) een paar weken geleden (nog) niet. Laat dat nou net die irritatie bij mij zijn haha. Ik vertel je hieronder hoe het werkt. Het formulier kan daardoor niet gebruikt worden.


Ontdek hoe dit werkt in mijn blog over het gebruik van recaptcha in je website en. Formidable Forms werkt nog niet met de . Nadat het e-mailadres en wachtwoord zijn ingevoer blijft de knop Aanmelden grijs en de captcha. In de onderstaande video wordt uitgelegd hoe het werkt.


Recaptcha werkt niet

Dit vanwege de eis dat de captcha niet kan worden omzeild door een geheim . Het is oorspronkelijk gemaakt voor . Als je dat niet doet zal de . Je wilt niet dat een botje inlogt om ongewenste handelingen uit te voeren. De Vcaptcha werkt heel anders dan de eerste? U weet het misschien niet , maar u maakt deel uit van het grootste leger. Bezoekjes van robots tellen namelijk niet écht en . Dit soort bots speuren voortdurend het internet af, op zoek naar formulieren die niet beveiligd zijn.


Blokkeer SPAM op uw WordPress contactformulier door een captcha te installeren. In dit eenvoudige artikel leggen we stap voor stap uit hoe dat werkt. Captcha -herkenningsservice 2captcha. Bij WebLabvloeken we nooit, behalve als we een captcha moeten invullen. Wat vandaag nog afdoende werkt tegen spam, werkt morgen niet meer.


Recaptcha werkt niet

Het wijzigen van recaptcha tabel-breedte. Ik was in staat om de breedte van de recaptcha img, maar ik kan het niet wijzigen. Niet ideaal, maar het werkt wel. In Elementor Pro update 2. Klinkt misschien wat ingewikkeld als je (nog) niet werkt met dynamische . Ze kunnen de karakters niet herkennen doordat de tekens vervormd zijn.


Indien de validatie om de een of andere reden niet meteen werkt , dan is er een safety waarbij een fotoreeks of een ouderwetse captcha. Misschien dat meer mensen dit probleem hebben. In het standaard formulier werkt de Captscha niet lekker, ik zie wel het woord Captscha . Typ nu de url van uw website in (dit werkt dus niet als u off-line werkt ).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts